Zpět

Obchod s nikovými parfémy

Munich, Germany

Zvýšení počtu objednávek v internetovém obchodě s niche parfémy v Německu a evropských zemích pomocí Google Ads a zvýšení LTV klienta (live time value)

Cílem bylo nejen posílit digitální prezentaci značky, ale také vytvořit zajímavou komunitu milovníků krásy.

Implementační kroky

Analýza cílového publika

Byly analyzovány zájmy a potřeby cílové skupiny s přihlédnutím k aktuálním trendům v odvětví krásy a péče o pleť.

Estetika a vizuální obsah

Vyvinutý jedinečný styl vizuálního obsahu, který kombinuje vysoce kvalitní obrázky, informativní video tutoriály a kreativní obrázky k propagaci nových produktů

Přitažlivé obsahové kampaně

Byly zahájeny tematické kampaně s cílem stimulovat zapojení publika.

Interaktivní prvky

Zavedeny průzkumy, hlasování a otázky a odpovědi pomocí influencerů a kosmetologů k navázání přímé interakce s předplatiteli..

Zeměpisně cílená reklama

Byly spuštěny geograficky cílené reklamní kampaně s důrazem na promoakce a akce v blízkých kosmetických salonech.

Monitorování a analytika

Byl zaveden monitorovací a analytický systém pro sledování účinnosti kampaní a přizpůsobení strategie měnícím se trendům.

Výsledek

Zvýšení odběratelů o 120% v prvním čtvrtletí

Růst zapojení publika o 150%

Úspěšný start nové produktové řady s konverzí ze sociálních sítí na úrovni 220%

Pozitivní recenze a komentáře potvrzují zlepšení vnímání značky

Zveme vás ke spolupráci

Tento případ ukazuje, jak efektivní strategie SMM v kosmetickém průmyslu může nejen posílit pozici značky, ale také vytvořit vyhledávanou komunitu.

Jsme připraveni aplikovat podobné přístupy pro váš byznys a pomoci vaší značce zazářit ve světě krásy a péče o sebe!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.