Naším úkolem při vytváření vstupní stránky pro kapelu Mzlv bylo informovat o kapele, představit členy, uvést platformy pro poslech, prezentovat merchandise a poskytnout možnost předplatného pro předplatné. Důležitou součástí úkolu bylo zajistit dynamiku vstupní stránky pomocí animací.
Analýza a Výzkum
01
V této fázi studujeme váš podnik, trh a konkurenty, abychom pochopili specifika vaší skupiny a určili nejlepší strategie pro landing page.
Plánování a Struktura
02
Vytváříme podrobný plán a strukturu landing page, definujeme klíčové sekce a informační bloky, včetně historie skupiny, členů, merchi a možností poslechu.
Design a Prototypování
03
Během této fáze vyvíjíme vizuální design landing page, včetně návrhů a prototypů. Vytváříme atraktivní a uživatelsky přívětivé rozhraní, které odráží identitu skupiny.
Spuštění a Podpora
06
Landing page je zveřejněna online a stává se přístupnou pro uživatele. Poskytujeme technickou podporu a monitorování, abychom zajistili její bezproblémový provoz a aktuálnost.
Díky atraktivnímu designu a interaktivním prvkům landing page pomohla přilákat nové fanoušky skupiny Mzlv.
Integrace s hudebními platformami vedla k významnému zvýšení počtu přehrání písní skupiny.
Dynamický obsah a animace na landing page zlepšily zapojení uživatelů a zvýšily jejich interakci s webem.
Formulář pro předobjednávky pomohl rozšířit základnu předplatitelů, kteří se nyní jako první dozvědí o nových vydáních.