Jdi zpět

Obchod s nikovými parfémy

Munich, Germany

Úkol

Zvýšení počtu objednávek v internetovém obchodě s niche parfémy v Německu a evropských zemích pomocí Google Ads a zvýšení LTV klienta (live time value)

Úkol

Zvýšení počtu objednávek v internetovém obchodě s niche parfémy v Německu a evropských zemích pomocí Google Ads a zvýšení LTV klienta (live time value)

Úkol

Zvýšení počtu objednávek v internetovém obchodě s niche parfémy v Německu a evropských zemích pomocí Google Ads a zvýšení LTV klienta (live time value)

Cílem bylo nejen posílit digitální prezentaci značky, ale také vytvořit zajímavou komunitu milovníků krásy.

Cílem bylo nejen posílit digitální prezentaci značky, ale také vytvořit zajímavou komunitu milovníků krásy.

Implementační kroky

Implementační kroky

  • Analýza cílového publika

    Byly analyzovány zájmy a potřeby cílové skupiny s přihlédnutím k aktuálním trendům v odvětví krásy a péče o pleť.

    Estetika a vizuální obsah

    Vyvinutý jedinečný styl vizuálního obsahu, který kombinuje vysoce kvalitní obrázky, informativní video tutoriály a kreativní obrázky k propagaci nových produktů

    Přitažlivé obsahové kampaně

    Byly zahájeny tematické kampaně s cílem stimulovat zapojení publika.

    Interaktivní prvky

    Zavedeny průzkumy, hlasování a otázky a odpovědi pomocí influencerů a kosmetologů k navázání přímé interakce s předplatiteli.

    Zeměpisně cílená reklama

    Byly spuštěny geograficky cílené reklamní kampaně s důrazem na promoakce a akce v blízkých kosmetických salonech.

    Monitorování a analytika

    Byl zaveden monitorovací a analytický systém pro sledování účinnosti kampaní a přizpůsobení strategie měnícím se trendům.

Výsledek

Výsledek

Zvýšení odběratelů o 120% v prvním čtvrtletí

Zvýšení odběratelů o 120% v prvním čtvrtletí

Růst zapojení publika o 150%

Úspěšný start nové produktové řady s konverzí ze sociálních sítí na úrovni 220%

Pozitivní recenze a komentáře potvrzují zlepšení vnímání značky

Pozitivní recenze a komentáře potvrzují zlepšení vnímání značky

Závěr

Tento případ ukazuje, jak efektivní strategie SMM v kosmetickém průmyslu může nejen posílit pozici značky, ale také vytvořit vyhledávanou komunitu.

Tento případ ukazuje, jak efektivní strategie SMM v kosmetickém průmyslu může nejen posílit pozici značky, ale také vytvořit vyhledávanou komunitu.

Tento případ ukazuje, jak efektivní strategie SMM v kosmetickém průmyslu může nejen posílit pozici značky, ale také vytvořit vyhledávanou komunitu.

Jsme připraveni aplikovat podobné přístupy pro váš byznys a pomoci vaší značce zazářit ve světě krásy a péče o sebe!

Jsme připraveni aplikovat podobné přístupy pro váš byznys a pomoci vaší značce zazářit ve světě krásy a péče o sebe!

Jsme připraveni aplikovat podobné přístupy pro váš byznys a pomoci vaší značce zazářit ve světě krásy a péče o sebe!